بهره گیری از ظرفیت و توانمندی انجمن خیرین مسکن ساز استان برای تامین مسکن جامعه هدف بهزیستی

یکی از سیاست های اصلی سازمان بهزیستی، توانمند سازی خانواده های تحت پوشش می باشد و یکی از این سیاست ها مولفه تامین مسکن مناسب برای جامعه هدف است.

در این برنامه خانواده های فاقد مسکن یا دارای مسکن غیر مقاوم با استفاده از اعتبارات سازمان و با مشارکت فرد مددجو در قالب احداث یا خرید واحد مسکونی به خانواده های تحت پوشش مساعدت صورت می گیرد.

با عنایت به اینکه اعتبارات سازمان کفاف و توان اقتصادی خانواده ها برای احداث یا خرید واحد مسکونی را نمی دهد لذا بهزیستی استان از سال های گذشته در صدد استفاده از توان مالی و ظرفیت نهادها، موسسات خیریه، انجمن ها و گروه های جهادی برآمده است تا بتواند با هم افزایی با این گروه ها در زمینه تامین مسکن جامعه هدف گام های بلندی را بردارد.

در همین راستا مدیرکل بهزیستی استان با مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز بنیاد مسکن، جلسه مشورتی برگزار کرد تا بتوان در سریعترین زمان ممکن مسکن های در حال احداث در شهرستان های نمین و اردبیل را به سرانجام برساند.

در این جلسه رضایی، مدیرکل بهزیستی استان از حمایت ها و مساعدت های انجمن در خصوص تامین مسکن جامعه هدف قدردانی نموده و بر ضرورت تکمیل و تحویل واحدهای مسکونی در حال احداث در شهرستان های گرمی، نمین و اردبیل تاکید کرد تا با هم افزایی بیش از پیش بهزیستی استان و انجمن خیرین عزیزان جانمایی شده و بتوانند واحدهای خود را تحویل بگیرند.

در ادامه مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز با ارائه گزارشی از وضعیت پروژه های در حال احداث از تحویل واحدهای مسکونی در شهرستان گرمی در آینده نزدیک خبر داد وگفت: امیدواریم واحد های مسکونی اردبیل و نمین تا پایان سال جاری به خانواده های متقاضی و واجد شرایط تحویل گردد.

کد خبر 120618

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد